Veel voorkomende vragen:

* Traduire – Translate – Übersetzen

    • Onze site kan vertaald worden naar gelijk welke taal. Klik op “Translate” in het hoofdmenu en kies je taal.
    • Notre site peut être traduit dans n’importe quelle langue. Cliquez sur “Translate” dans le menu principal et choisissez votre langue.
    • Our site can be translated into any language. Click on “Translate” in the main menu and choose your language.
    • Unsere Seite kann in jede Sprache übersetzt werden. Klicken Sie im Hauptmenü auf “Translate” und wählen Sie Ihre Sprache.

* Hoe zit met leveringen tijdens de Corona crisis?

    • Wij blijven verder leveren via de gebruikelijke weg (B-post, Post NL, DHL, ..).
    • Leveringen van leveranciers kunnen buiten onze wil om, vertraging oplopen. Heb je hierover een vraag, neem dan zeker contact met ons op.

* Ik ben mijn wachtwoord vergeten, en ontvang geen “reset mail”?

    • De mails voor een wachtwoord reset worden vrijwel onmiddellijk en automatisch verstuurd.
      • Vind je toch geen mail in je inbox, kijk dan zeker bij je spam of reclame.
      • Heb je toch geen mail ontvangen, neem dan zeker contact met ons op (+32495382531)

* Ik heb me aangemeld, maar ontvang geen nieuwsbrief?

    • Heb je de bevestigingsmail die je ontvangen hebt vlak na de aanmelding, bevestigd?
    • Omwille van de GDPR-wetgeving zijn we verplicht deze bevestigingsmail te versturen

* Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

    • Indien het e-mailadres dat je doorgaf bij het aanmelden correct is, moet je zeker een bevestigingsmail ontvangen hebben. De kans is groot, dat deze tussen je reclame is beland. Check dit even a.u.b.
    • Heb je toch geen mail gevonden in je mailbox? Neem dan zeker contact met ons op.

* Hoe kan ik mijn aanmeldgegevens updaten of aanpassen?

    • Op iedere nieuwsbrief, door ons verzonden, staat onderaan de link vermeld om je eigen gegevens aan te passen.
    • Natuurlijk mag je de wijzigingen ook per mail ([email protected]) aan ons bezorgen. Wij passen het graag voor je aan.

           * Ik heb een artikel gezien, en vind het niet terug?

    • Omdat we heel origineel willen blijven werken, en een heel flexibel assortiment hebben, gebeurt het al eens dat een artikel niet meer leverbaar is. Soms is een artikel ook gewoon verplaatst, Je kan voor ieder artikel op onze website een trefwoord ingeven in de zoekfunctie.
    • Mocht het nog niet lukken, maak dan gebruik van de chatbox. Wij proberen je zo snel mogelijk een antwoord te geven.

         * Ik kan niet afrekenen?

    • Welke internetbrowser gebruik je?
      • Mogelijk ligt het daaraan.
        • Probeer een alternatief waarvan wij weten dat het  geen problemen geeft:
          • Mozilla Firefox
          • Google Chroome
          • Safari (Apple)

* Ik heb één of meerdere kortingscode(s) ontvangen, maar deze word(t)(en) niet aanvaard.

    • De kans bestaat dat jouw kortingscode vervallen is. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan contact met ons op.
    • Je kan slecht één kortingscode per bestelling gebruiken.
    • Er is een verschil tussen een kortingscode en een kadoboncode.
      • Kadoboncode is enkel voor kadobonnen vanaf € 5,00 (verjaardagen, huwelijken, …).
      • De code voor Kortingsbonnen gebruik je voor acties die wij lanceren via onze website of Sociale Media
        • Bekijk hieronder waar je de juiste code ingeeft

* Hoe kan ik mijn waardering uitspreken over één bepaald artikel?

    • Ga naar het betreffend artikel. Klik op “Beoordelingen”, vul het formulier in en verzend.

* Mijn vraag staat hier niet vermeld.

    • Stel je vraag per mail: [email protected] of maak gebruik van onze chatbox.
    • Wil je gebruik maken van contactformulier? Ook dat behoort tot de mogelijkheden.
    • Of neem contact op via ons mobiel nummer: +32495382531

< Webwinkel