Veel voorkomende vragen:

* Ik heb me aangemeld, maar ontvang geen nieuwsbrief?

Heb je de bevestigingsmail die je ontvangen hebt vlak na de aanmelding, bevestigd?

Omwille van de GDPR-wetgeving zijn we verplicht deze bevestigingsmail te versturen.

* Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Indien het e-mailadres dat je doorgaf bij het aanmelden correct is, moet je zeker een bevestigingsmail ontvangen hebben. De kans is groot, dat deze tussen je reclame is beland. Check dit even a.u.b.

Heb je toch geen mail gevonden in je mailbox? Neem dan zeker contact met ons op.

* Hoe kan ik mijn aanmeldgegevens updaten of aanpassen?

Op iedere nieuwsbrief, door ons verzonden, staat onderaan de link vermeld om je eigen gegevens aan te passen.

Natuurlijk mag je de wijzigingen ook per mail ([email protected]) aan ons bezorgen. Wij passen het graag voor je aan.

           * Ik heb een artikel gezien, en vind het niet terug?

Omdat we heel origineel willen blijven werken, en een heel flexibel assortiment hebben, gebeurt het al eens dat een artikel niet meer leverbaar is. Soms is een artikel ook gewoon verplaatst, of is het helemaal niet meer leverbaar. Je kan voor ieder artikel op onze website een trefwoord ingeven in de zoekfunctie.

Mocht het nog niet lukken, maak dan gebruik van de chatbox. Wij proberen je zo snel mogelijk een antwoord te geven.

         * Ik heb een kortingscode ontvangen, maar deze wordt niet aanvaard.

De kans bestaat dat jouw kortingscode vervallen is. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan met ons contact op.

* Hoe kan ik mijn waardering uitspreken over één bepaald artikel?

Ga naar het betreffend artikel. Klik op “Beoordelingen”, vul het formulier in en verzend.

* Mijn vraag staat hier niet vermeld.

Stel je vraag per mail: [email protected] of chat met ons via de chatbox. Vul het  contactformulier in, of neem contact op via ons mobiel nummer: +32495382531

< Webwinkel