Veel voorkomende vragen:

* Vertalen

    • Onze site kan vanuit het Nederlands vertaald worden naar het Engels, Frans of Duits. Klik de gewenste vlag aan in het hoofdmenu.

* Ik kan niet afrekenen?

    • Indien U bij ons een eerste bestelling wil plaatsen, volstaat het om uw gegevens in te geven op de afrekenpagina. Vervolgens wordt je account aangemaakt. Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling een E-mail met je persoonlijk wachtwoord. Bewaar dit goed. Hiermee kan U de bestelling die U heeft geplaatst volgen door opnieuw in te loggen op je account.
  •  
    • Indien U reeds eerder een bestelling bij ons heeft geplaatst, log je in met het wachtwoord dat je na het aanmaken van je account van ons per mail ontving. Vind je het wachtwoord niet meer terug, kan je een nieuw wachtwoord aanvragen via de link “Wachtwoord vergeten” of contact met ons opnemen.

* Komen er nog extra taksen of douanekosten op m’n bestelling?

    • SD-Decorations is geregistreerd bij het Ministerie van Financiën als OSS (One Stop Shop).
      • Concreet betekent dit:
        • De vermelde prijzen, zijn vaste prijzen.
        • Alle taksen en douanekosten voor leveringen binnen de EU zijn inbegrepen.
        • Geen verrassingen achteraf.

* Ik heb geen welkomstmail ontvangen?

    • De welkomstmails worden vrijwel onmiddellijk en automatisch verstuurd.
    • Je vindt hem niet terug bij je inkomende mails?
      • Check dan zeker of je het juiste e-mailadres gebruikt hebt
      • Check ook je reclame of spam inbox. De kans bestaat dat onze mail daartussen zit.
      • Heb je toch niets ontvangen, neem dan zeker contact met ons op (+32495382531).

* Hoe zit met leveringen tijdens de Corona crisis?

    • Wij blijven verder leveren via de gebruikelijke weg (B-post, Post NL, DHL, DPD, ..).
    • Leveringen van onze leveranciers kunnen buiten onze wil om, vertraging oplopen. Heb je hierover een vraag, neem dan zeker contact met ons op.

* Ik ben mijn wachtwoord vergeten, en ontvang geen “reset mail”?

    • De mails voor een wachtwoord reset worden vrijwel onmiddellijk en automatisch verstuurd.
      • Vind je toch geen mail in je inbox, kijk dan zeker bij je spam of reclame.
      • Heb je toch geen mail ontvangen, neem dan zeker contact met ons op (+32495382531)

* Ik heb me aangemeld, maar ontvang geen nieuwsbrief?

    • Heb je aangevinkt dat je E-mails van ons wil ontvangen?
    • Omwille van de GDPR-wetgeving zijn we verplicht deze bevestiging te vragen.

* Ik heb geen bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen?

    • Indien het e-mailadres dat je doorgaf bij het aanmelden correct is, moet je zeker een bevestigingsmail ontvangen hebben. De kans is groot, dat deze tussen je reclame is beland. Check dit even a.u.b.
    • Heb je toch geen mail gevonden in je mailbox? Neem dan zeker contact met ons op (+32495382531).

* Hoe kan ik mijn aanmeldgegevens updaten of aanpassen?

    • Op iedere nieuwsbrief, door ons verzonden, staat onderaan de link vermeld om je eigen gegevens aan te passen.
    • Natuurlijk mag je de wijzigingen ook per mail (info@sd-decorations.be) aan ons bezorgen. Wij passen het graag voor je aan.

           * Ik heb een artikel gezien, en vind het niet terug?

    • Omdat we een heel flexibel assortiment hebben, gebeurt het al eens dat een artikel niet meer leverbaar is. Soms is een artikel ook gewoon verplaatst, Je kan voor ieder artikel op onze website een trefwoord ingeven in de zoekfunctie.
    • Mocht het nog niet lukken, maak dan gebruik van de chatbox. Wij proberen je zo snel mogelijk een antwoord te geven.

      * Ik heb één of meerdere kortingscode(s) ontvangen, maar deze word(t)(en) niet aanvaard.

    • De kans bestaat dat jouw kortingscode vervallen is. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan contact met ons op.
    • Je kan slecht één kortingscode per bestelling gebruiken.
    • Er is een verschil tussen een kortingscode en een kadoboncode.
      • Kadoboncode is enkel voor kadobonnen vanaf € 5,00 (verjaardagen, huwelijken, …).
      • De code voor Kortingsbonnen gebruik je voor acties die wij lanceren via onze website of Sociale Media
        • Bekijk hieronder waar je de juiste code ingeeft

* Hoe kan ik mijn waardering uitspreken over één bepaald artikel?

    • Ga naar het betreffend artikel. Klik op “Beoordelingen”, vul het formulier in en verzend.

        * Kan ik mijn bestelling annuleren?

    • Dat kan.
      • Stuur ons een E-mail met de reden waarom je jouw bestelling wil annuleren.
        • Let op: Omdat we artikelen die bij ons niet voorradig zijn onmiddellijk nabestellen bij onze leveranciers, brengen wij bij iedere annulatie 15% van het aankoopbedrag in rekening als annulatiekost.

* Wat is polystone?

* Mijn vraag staat hier niet vermeld.

    • Stel je vraag per mail: info@sd-decorations.be of maak gebruik van onze chatbox.
    • Wil je gebruik maken van contactformulier? Ook dat behoort tot de mogelijkheden.
    • Of neem contact op via ons mobiel nummer: +32495382531

< Webwinkel